Sunday, August 3, 2008

keAJAIBan sumber alam Malaysia


ada sesiapa tahu daun yang aku lampirkan di sini???
kepada mereka yang dah biasa menggunakannya pasti tersenyum.
kepada mereka yang belum mengetahuinya, ketahuilah kamu bahawa ini la rupa daun ketum yang amat popular di kalangan sebilangan rakyat Malaysia.
daun ini dikatakan mempunyai pelbagai khasiat yang mampu memberikan tenaga tambahan kapada mereka yang memerlukannya. kepada mereka yang bekerja menggunakan kudrat dalam mencari rezeki, penggunaan daun ketum dikatakan mampu membantu mereka menjana sumber tenaga yang tidak kehabisan.
betul atau tidak aku tak tahu.
aku tak mengamalkannya pun. aku cuma pengamal RedBull jer....
daun ini biasanya akan direbus dan airnya yang bewarna hijau kekuningan diminum secara segar.
kepada mereka yang lebih hardcore, penambahan bahan perisa seperti ubat nyamuk, ubat gegat dan pelbagai lagi bahan perasa yang pelik-pelik mampu menambahkan lagi kepowerannya.
ada komen??? ada pendapat?? atau ada sesuatu yang berkaitan yang ingin dikongsi???
salurkan terus keruangan komen aku ni. tiada sebarang bayaran dikenakan..
adios....

1 comment:

Fakyew said...

campur dengan nescafe o pun sedap. lebih kurang "kaw" macam brandi + nescafe o kot?

ada? nak!

gua telefon haram nak angkat!