Tuesday, August 5, 2008

kami the movie























PROMOSI PERCUMA UNTUK KAMI THE MOVIE..




aku suka layan cite ni.


ok, aku mengaku, asalnya aku tengok cite ni semata mata nak tengok si Juliana Evans ni berlakon.


aku suka tengok dia. dari mula dia jadi pengacara REMAJA lagi.


aku dah pernah tengok dia secara live. percayalah, dia memang jenis yang korang bayangkan. one simple word to discribe: 'manja'




tapi suka aku ni stakat suka tengok je la. nak buat jadi girlfriend?? hell NO.....
sama-sama la kita nantikan filem ni keluar. kepada korang yang selama ni hanya layan cite-cite cinta yang tah hape-hape dari Yusof Haslam, apa kata tukar selera. cuba sesuatu yang baru. sesungguhnya perubahan itu tidak seharusnya menyakitkan.....







1 comment:

Anonymous said...

erm..sesungguhnya perubahan itu tdk seharusnya menyakitkan..
nice quote..deep meaning..