Tuesday, February 10, 2009

lu kena beb....

"Dalam kejadian berasingan sebelum ini, dua lelaki warga Nepal turut menjadi mangsa apabila dirompak geng penjenayah sama ketika menaiki bas berhampiran Bukit Bintang.

Kedua-dua mangsa mendakwa kerugian hampir RM10,000 apabila wang tunai berjumlah RM7,000 serta telefon bimbit berjenama milik mereka disamun kumpulan terbabit.

Mangsa, Durga Bahadur Rimal, 28, yang bekerja sebagai pengawal keselamatan mendakwa dirompak tiga lelaki warga asing yang mendakapnya dari belakang sebelum menggeledah poket seluarnya." 



sori bro. gua tak tahan nak gelak. korang nak cakap aku ni jahat ke cakap la. nak cakap aku ni orang yang penuh dengan semangat perkauman pun lantak korang la. yang penting aku tahu siapa aku. aku tak tahan nak gelak.

hahahaha gelak lagi.

korang-korang percaya ke apa yang mamat nepal ni cakap?
jalan-jalan tengah bandar naik bas. bawak RM7,000 dalam poket.
henset pun harga sampai RM3,000. 
kalau bahagi dua orang, kiranya sorang bawak RM3,500 dalam poket dan pakai henset yang harganya RM1,500 sorang.

hahaha lagi

kerja jadi pak guard je. 
kalau kata datang Malaysia jadi 'bisnesmen' ke boleh la aku nak percaya.
tu pun aku akan tertanya-tanya bisnes apa.
jual minyak wangi tiruan ke?
ke jual ubat kuat di ranjang?

hahahaha

aku tak fikir yang wartawan ni salah tulis fakta.
yang aku fikir wartawan dengan polis tu dah kena tipu sama mamat nepal tu.

hahahahahahaha........

12 comments:

Anonymous said...

aku rasa nepal tu lepas rompak orang, dia pulak kena rompak.

koboi said...

hahaha tu tak tau la.
yang aku tau dari pengalaman aku, geng nepal ni memang jaguh bab kelentong ni, tak kalah dengan geng bangla.

Anonymous said...

aku taktau pulak nepak kuat kelentong. nepal sebelah rumah aku dulu suka cakap kuat-kuat je.

macam ritual sembelih kawan-kawan nepal dia.

lepas tu menyanyi dalam bahasa dia, bajek merdu je.

koboi said...

tu dia tipu ko la tu. dia bukan nyanyi dalam bahasa dia. dia pakai hantam je. mentang2 la ko tak tau.

Anonymous said...

hehehe,
ini bukan kes perkauman,
ini kes kaki kelentong,

ramai bangladesh yang pernah bersembang dengan aku ada penyakit jenis ni. macam pernah aku ceritakan dalam ruah setinggan tu..

customer kedai letrik masa tu pun ada pekerja bangla jugak..
pernah sembang aku, di abaru beli ikan flowerhorn harga rm5000.
macam sial , dia dah la kerja tahap macai tukang hulur spanar...

takkan sampai ikat perut tak makan 3 bulan semata-mata nak beli ikan flower horn.. bodoh betul kaki kelentong ni

Ais Cair said...

hahaha....teringat pulak ms aku jalan kat pasar malam...ada bangla pggil aku,adik manis...adik cantik...hahahaha...nampak sgt menipu...sbb mana ada org pernah ckp aku cantik...lol

koboi said...

adik canteek... adek manis...
hehehe tu ayat nak ngorat tu. bukan ayat menipu.
tak cantik ke??

Anonymous said...

berapa no telefon adik manis?

haha

Ais Cair said...

wahai en.koboi,la...ayat ngorat rupanya...betul tak cantik...diri aku kan,mesti aku tau...org lain mana tau...hahahaha

wahai en. fuck you(betul ke aku sebut nama kau nih??),maaflah...no tepon takda,no ekor ada la...hahaha

Anonymous said...

boleh juga.

mana?

Ais Cair said...

cuba 6938....kalu tak kena jgn saman aku dowh...hahahaha

koboi said...

woi..woi
apa ni? bila masa plak blog aku jadi tempat teka nombor nih?
aku tak nak subahat woi.
tapi kalo kena jangan lupa blanja aku. keh3