Thursday, December 11, 2008

helikute liwu-liwu atah pale..

aku teringin nak beli benda ni:




supaya aku boleh terbang begini:



kalau aku ada benda ni, kan best. boleh buat pergi kerja. tak payah berhenti di traffic light lagi dah. boleh parking atas bumbung opis. biar jeles bos aku tengok. hahaha
lepas tu boleh buat pergi skodeng anak-anak dara dari atas. anak-anak dara zaman sekarang memang seronok kalau di lihat dari pandangan atas. lagi-lagi anak dara yang suka pakai baju adik-adik mereka yang berumur 8 tahun tu. yang saiznya 'xs', tapi lubang lehernya saiz untuk anak gajah.

3 comments:

Anonymous said...

anak gajah yang jenis macam mana ni? gua agak muskil.

hahahaha

koboi said...

spesis albino. hahaha

Or Talk Cap A City Ran Daa~ said...

mungkin dada mereka bersaiz anak gajah..heh!

jenaka la kau ni