Monday, September 8, 2008

catatan ringkas hari ini..

5.00 pagi;
mak aku gerakkan aku dari tido untuk bersahur macam biasa.
target aku hari ini: kurangkan sekurang mungkin diskaun pahala puasa aku.

8.00 pagi;
waktu standart untuk mula bekerja
(aku biasa sampai opis aku sebelum 7.45 pagi. hahahaha)
cuba-cuba jadi baik.

9.00 pagi
bermulanya diskaun pahala berlaku secara mendadak. terima kasih kepada mereka-mereka yang berada di sekelilingku kerana memberikan dorongan untuk terus mengarut dan mencarut.

01.00 petang
perbuatan mencuri tulang dengan melepak di rumah member yang berdekatan bermula.
dalam hajat hanya mahu melelapkan mata, akhirnya tergoda untuk menonton DVD cerita 21. nasib baik cerita tu best. pahala yang tinggal terus diberikan diskaun gara-gara menonton cerita yang sebegitu diselangi babak-babak yang menyegarkan biji mata. (kalau tak tengok nanti terputus pulak feel dia. tak gitu?)

03.00 petang
memulakan perjalanan untuk kembali ke opis. dengan niat yang murni sesuci serbuk pencuci.
terpandang sekumpulan anak dara yang seksi. menelan air liur. sabar... puasa. (er..potong lagi pahala aku). di ikuti dengan pandangan seorang beruk tengah menghisap rokok di tepi jalan tanpa rasa bersalah. (dari jauh nampak macam orang Islam, tapi kalau dah merokok secara terbuka sebegitu, wajarlah gelaran beruk diberikan kepada beliau oleh aku) sedikit cemuhan dan umpatan berlaku lagi. memberikan peluang agar pahala terus di diskaunkan. huhuhu

05.00 petang
berjalan-jalan di bazar Ramadhan dengan tujuan mencari sesuatu yang mungkin bersesuaian dengan selera hari ini. walaupun masih di Malaysia, namun suasananya dah macam dekat Las Vegas. anak-anak dara, mak-mak dara, mak-mak janda dan tak ketinggalan mak-mak nyah berlumba-lumba memperagakan apa yang mereka miliki dan juga apa yang mereka tidak miliki. huhuhu nak jalan sambil tutup mata kang terlanggar pulak dengan dengan mereka yang tak patut dilanggar. kalau berlanggar dengan anak dara solid tak lah menjadi hal. kalau berdentum dengan pak cik pengamal tongkat ali kang tak pasal-pasal biru mata hitam ku...

06.00 petang lebih-lebih sikit.....
duduk melepak depan rumah sambil otak terbayangkan anak-anak dara nan seksi sebentar tadi..
cis..... diskaun lagi la nampaknya.
errr..... betul ke diskaun je???

No comments: