Thursday, July 22, 2010

gua budak baik.

gua bukan seorang yang alim. betul. gua tak warak lalu. tapi gua ada satu sifat terpuji yang belum tentu orang alim ada. gua seorang yang menepati masa.
lu jangan gelak dulu. gua cakap jujur ni. cakap orang mesjid. gua ada bukti.
gua punya tabiat yang baik dimana gua langsung takde masalah nak bangun pagi walaupun gua tido lewat. sumpah.
gua tak pernah lewat pergi sekolah masa sekolah dulu. masa kerja pun gua tak pernah lewat atas alasan lambat bangun pagi. kalau sebab hujan dengan tayar moto pancit tu adalah.
tak percaya lu boleh tanya bekas guru-guru gua sama bekas bos-bos gua.
kecuali bos gua masa gua jadi 'rempit penghantar surat'. sebab gua tau dia masih dendam sama gua pasal amoi yang dia cuba ngorat pernah belanja gua roti canai sama nescafe o ais depan dia.

No comments: